مجله خبری فرش و تابلوفرش

به مجله خبری فرش و تابلوفرش خوش آمدید.

مجله خبری فرش و تابلوفرش

به مجله خبری فرش و تابلوفرش خوش آمدید.

راهنمای کامل خرید فرش با نکاتی که باید بدانید

فرش و قالیچه نقش اساسی در خانه ما ایرانیان دارد. اما انتخاب فرش مناسب به رنگ و طرح آن محدود نمی شود و رازهایی در مورد نوع فرش وجود دارد که باید بدانید. با دانستن نکاتی که در ادامه این قسمت از نمناک ارائه می کنیم، دیگر فریب زبان بازی فروشندگان را نخورید و در نهایت با وجود تنوع زیاد، طرح و طرح فرش های موجود در بازار، سردرگم نشوید.

سه دلیل برای نه گفتن به خرید فرش های رنگی ارزان

1. یکی از فرش هایی که در بین فرش های دیگر طرفداران زیادی دارد، فرش گل برجسته است که دارای تنوع طرح و رنگ و قیمت مناسبی است. این فرش ها برای دفتر کار مناسب هستند ادامه مطلب ...

لیست قیمت روز تلویزیون 65 اینچ سونی X90J ️خرید مدل های 2021


تلویزیون 65 اینچ سونی X90J جزو محصولات 2021 این شرکت و از جدیدترین تلویزیون های اولد سونی میباشد. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K است و به کمک فناوری های به کار رفته در آن صحنه های واقعی و شگفت... X85J سایز 43 اینچ یکی از جدیدترین تلویزیون های سونی در سال 2021 میباشد که برای فضاهای کوچک مناسب میباشد. X80J یا X8000J یکی از تلویزیون های 2021 سونی است. این تلویزیون به صفحه نمایش ال ای دی و کیفیت تصویر 4K شده است و قابلیت پخش محتوای HDR با فرمت های HLG ، HDR10 و Dolby Vision را دارد. هایسنس شرکت موفقی است همیشه در لیست بهترین تلویزیون ها قرار دارد اما هیچ موقع نتوانسته است از سامسونگ، سونی و الجی جلو بزند. 

ادامه مطلب ...